Zelf online boekhouden of uitbesteden?

Als ondernemer, vereniging of stichting bent u wettelijk verplicht om administratieve zaken bij te houden. Deze verplichte administratie verwerkt u gemakkelijk online in uw online boekhouding. Met online boekhouden kunt u zelf boekhouden of de boekhouding.., 

...laten uitvoeren door een boekhouder of accountant. U kunt zelf ook toegang krijgen en de boekhouding inzien.

Online boekhouden

Alles wat nodig is voor professioneel boekhouden ligt voorhanden wanneer u werkt met online boekhouden. Afschriften hoeft u niet handmatig in te voeren en de btw-aangifte en icp-opgave hoeft u niet zelf handmatig op te stellen. Het online boekhoud platform neemt al deze taken uit handen! Zo bespaart u tijd en heeft u toch een up-to-date boekhouding.

Boekhouding uitbesteden

Benefina neemt uw hele administratie uit handen. Het enige wat u moet doen is de facturen en bonnetjes naar ons sturen. Dat kan via een app op uw telefoon, via e-mail, via partijen zoals Dropbox, Google Drive of Onedrive of via onze beveiligde website. Maak een foto of scan van uw facturen en bonnetjes en upload ze via uw persoonlijke dashboard naar uw eigen online dossier. Via de beveiligde koppeling met uw bank verwerken we ook de bankafschriften.  Daarnaast wordt de eventuele BTW-, VPB- en IB-aangifte door ons verzorgd, evenals de verplichte eindejaar publicaties voor een BV. Bovendien heeft u altijd online inzage in uw cijfers!  

U kunt ook een facturatiemodule afsluiten, de voorraadadministratie bijhouden, uw online kassasysteem koppelen of uw volledige salarisadministratie laten verzorgen.

online-boekhouden-administratie